کد خبر: 1043

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد:

پایش و پایداری فعالیت ها با محوریت مدرسه در سال جدید

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: سال جدید، سال پایش و پایداری فعالیت‌ها با محوریت مدرسه است.

به گزارش شبکه علمی ثریا، محمدرضا مسیب‌زاده با بیان این که باید فعالیت‌های قرآنی را ارزیابی کنیم، اظهار کرد: در شروع سال اول دولت تدبیر و امید، فعالیت های اداره کل قرآن، عترت و نماز، ارزیابی و نقاط قوت و ضعف برنامه‌های مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال دوم، سال تثبیت فعالیت‌ها و مستندسازی برنامه ها بود، تصریح کرد: اساس کار اداره کل قرآن، عترت و نماز در سال سوم، تولید محتوا قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه امسال که 6 ماه از سال تحصیلی آن می‌گذرد، سال رساندن تولیدات و محتواهای تولیدی به مدارس نامگذاری شد، اضافه کرد: در راستای تحقق و تسریع در این امر، گردهمایی سراسری کارشناسان و کارشناس مسئولان سراسر کشور را راه‌اندازی کردیم.

مسیب‌زاده با بیان اینکه امسال سال پایش و پایدارسازی فعالیت‌ها با محوریت مدرسه است، افزود: اولین کار اداره کل قرآن، عترت و نماز در امسال حسابرسی سال 95 و سپس بررسی عملکردمان است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: باید کارهایی که توسط این اداره کل انجام شده به صورت علنی اعلام کنیم و در مرحله آخر به ارزیابی فعالیت‌ها در استان‌ها بپردازیم.

وی در پایان از کسب رتبه اول دستگاه آموزش و پرورش در زمینه نماز در سال 95 خبر داد.

 

منبع: ایسنا