کد خبر: 111872

بری دیگه برنگردی+عکس

علی رادمند به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی، با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به پایان دوران کرونا در سال ۲۰۲۲ ابراز امیدواری کرد.