به گزارش ثریا - به نقل از دانشگاه تهران، روابط عمومی دانشگاه تهران طی اطلاعیهای اعلام کرد: نظر به ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورخ ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس تصمیم هیأت رئیسه دانشگاه، ادامه برگزاری کلاسهای آموزشی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ بهصورت حضوری خواهد بود.
منبع : دانشگاه تهران