کد خبر: 136113

نوزدهمین جشنواره گل و گلاب تهران برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» را از ۱۳ تا ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌کند.

به گزارش ثریا - سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» را برای ترویج فرهنگ‌های سنتی ایران اسلامی، آشنایی با سبک زندگی اقوام و ایجاد نشاط اجتماعی و در بخش‌های متنوع فرهنگی و هنری از ۱۳ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در فرهنگسراهای اشراق، فردوس، بهمن و دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) برگزار می‌کند.

این جشنواره با برپایی مراسم سنتی گلاب گیری، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی استان‌ها، برنامه‌های میدانی از جمله موسیقی محلی، بازی و مسابقه ویژه نوجوانان و… میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این جشنواره از ۱۳ تا ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۲۲ به فرهنگسراهای اشراق، فردوس، بهمن و دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) مراجعه کنند.

منبع : سازمان فرهنگی هنری  شهراری  تهران