کد خبر: 150611

رضایت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

عاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گفت: براساس نظرات داوطلبان که بعد از آزمون اعلام می‌شود،‌ هیچ بازخورد منفی بعد از آزمون استخدامی آموزش و پرورش نداشتیم.

به گزارش ثریا - محمدمحسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی  با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 14 اردیبهشت‌ماه، گفت: دواطلبان بعد از برگزاری هر آزمون نظرات خود را بیان می‌کنند و در فرایندی این نظرات به مجموعه مرکز آزمون جهاددانشگاهی ارسال می‌شود.    وی افزود:‌ این فرایند تا بعد از اعلام نتایج آزمون ادامه دارد و هر مواردی که داوطلبان به ما منعکس می‌کنند بررسی می‌شود، تا به امروز بازخوردی مبتنی بر نارضایتی از نحوه برگزاری آزمون نداشتیم.    غفوریان ادامه داد:‌ با سیستم پاسخ‌گویی به موارد منعکس شده پاسخ می‌دهیم اما عمده بازخورد‌ها درباره فرایند آزمون بعد از اعلام نتایج اتفاق می‌افتد که افراد نسبت به نتیجه‌ای که از آزمون دریافت کرده‌اند، اعتراض دارند. وی با بیان اینکه به هر یک از اعتراضات پاسخ  داده می‌شود، گفت: به امید خدا درباره آزمون استخدامی آموزش و پروروش بازخورد منفی نداشتیم.   

منبع : معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی