کد خبر: 150760

اولویت سازمان سنجش پس از ملی شدن چیست؟

سازمان سنجش آموزش کشور که دیگر با عنوان سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش نامیده می‌شود، به سمت کیفی سازی و ارائه خدمات حرکت می‌کند، این مسأله را سرپرست این سازمان می‌گوید.

به گزارش ثریا - شورای عالی انقلاب فرهنگی، اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را ابلاغ کرد و به گفته عبدالرسول پورعباس سرپرست این سازمان، سازمان ملی سنجش از این به بعد به صورت هیأت امنایی فعالیت می‌کند.اما اولویت فعالیت این سازمان پس از ملی شدن چیست؟عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ، گفت: این سازمان به سمت کیفی سازی و ارائه خدمات حرکت می‌کند به طوریکه این سازمان یک سازمان برون وزارتخانه‌ای است و بر کیفیت فعالیت‌های نهادها نیز نظارت دارد.وی افزود: در این سازمان شاخص‌های ارزیابی هم تعیین می‌شود و نهادها برای کیفیت‌سنجی و اعتبار سنجی به سمت این شاخص‌ها حرکت می‌کنند.به گفته پورعباس، در بخش ارزشیابی با نهادهای ذیربط هماهنگی و تعامل می‌کنیم و حتی قرار است شوراهای تعاملی ایجاد کنیم تا همکاری و هماهنگی بیشتر شود.

منبع : سازمان سنجش