به گزارش ثریا - این تفاهمنامه با حضور هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و طالبی نجفآبادی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی بسته شد و هدف از آن، مولدسازی داراییهای دولت و استفاده مؤثر از ظرفیتهای موجود در دو نهاد عنوان شده است.
در این نشست، طرفین با تأکید بر ضرورت گسترش تعاملات، بر توسعه فضاهای مورد نیاز، بهویژه در حوزه آموزش تأکید کردند.
این همکاری مشترک میتواند زمینهساز پروژههای مشترک و بهرهبرداری مؤثرتر از فضاها و امکانات موجود در راستای ارتقای خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی در سطح استان باشد.
منبع : جهاد دانشگاهی خراسان