کد خبر: 165713

ضرورت افزایش ظرفیت شبکه اپراتورهای تلفن همراه

معاون وزیر ارتباطات گفت: شبکه اپراتورهای موبایل در کلان‌شهرها نیاز جدی به افزایش ظرفیت دارد.

به گزارش ثریا - بهزاد اکبری، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مسافرت تهرانی‌ها در هفته جاری، کیفیت سرویس کاربران موبایل در تهران را بهتر کرد، این نشان می‌دهد که شبکه اپراتورهای موبایل در کلان‌شهرها نیاز جدی به افزایش ظرفیت دارد.

منبع : شبکه اپراتورهای تلفن همراه