به گزارش ثریا نام برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» همزمان با اعیاد شعبانیه به «مهدیه معلی» تغییر کرد. این برنامه با محوریت شادی و سرور اهلبیت(ع) و با تمرکز بر مناسبتهای شعبانیه تولید شده است.
نجمالدین شریعتی، مجری برنامه، با اعلام پایان ضبط «مهدیه معلی» گفت: ضبط این برنامه شب گذشته به پایان رسید و «مهدیه معلی» ویژه اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان آماده پخش شده است.
بر اساس اعلام عوامل برنامه، افتتاحیه «مهدیه معلی» در شب ۲۷ رجب (جمعه ۲۶ دی) برگزار میشود و پخش آن از پنجشنبه ۲ بهمن، همزمان با شب ولادت امام حسین(ع)، آغاز شده و تا نیمه شعبان از شبکه سه سیما ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس