کد خبر: 171158

علیرضا داودنژاد مقابل دوربین هومن بهمنش رفت

علیرضا داودنژاد در اولین تجربه کارگردانی هومن بهمنش مقابل دوربین رفته است، فیلمی که این روزها در مرحله فیلمبرداری است.

به گزارش ثریا علیرضا داودنژاد (کارگردان سینما) که این روزها مقابل دوربین اولین ساخته سینمایی هومن بهمنش است، درباره فعالیت این روزهایش در عرصه بازیگری به ایسنا گفت: تغییر فضای خارجی، داخلی و در عین حال تحول در شرایط تولید در سینما از لحاظ نو شدن ابزار، بگونه‌ای پیش رفته که انتخاب موضوع فیلم‌هایی که می‌خواستم بسازم را تحت تاثیر قرار داد و منجر شد آنچه را دوست داشتم نسازم، مثلا داستانهایی که شش ماه قبل برای من جالب بود تا آنها را بسازم ،با توجه به تحولات جامعه و مخارج تهیه فیلم، محقق نشد اما حتما دلم می‌خواهم یک فیلم در شرایط جدید بسازم.

او که در چند ماه اخیر علاوه بر فیلم هومن بهمنش در فیلم جدید امید شمس به نام «زوزه» هم بازی کرده است، ادامه داد: امید شمس و هومن بهمنش که آشنایی و ارتباط‌مان از مدرسه ملی سینما شکل گرفت، خود این پرسوناژها کاربلد هستند و این ملال دوران و کم کاری، دست به دست هم داد تا به سمت همکاری به عنوان بازیگر در این فیلم‌ها بروم. البته به هر دو این کارگردانان جوان باور دارم که کارگردان‌های ماندگاری برای آینده سینما خواهند بود.

داودنژاد در عین حال اضافه کرد: هر دو وقتی پیشنهاد بازی در این فیلم‌ها را دادند، گفتند که از ابتدا نقش را برای من نوشته‌اند و این هم یکی از دلایلی بود که باعث شد، درخواست‌شان را برای بازی بپذیرم. 

منبع: ایسنا

مرتبط ها