به گزارش ثریا، علی فروغی (مدیر شبکه سوم سیما) در اینستاگرام اگرام خود نوشت: مسابقه همیشه از قالبهای جذاب تلویزیونی بوده. این هفته ۲ مسابقه جدید به کنداکتور شبکه ۳ اضافه میشود که شبهای شبکه را جذابتر میکند. یکی مسابقه "هفت در سه" که هفت آیتم فیزیکی و حرکتی دارد و یکشنبهها و سه شنبهها پخش خواهد شد. دیگری هم "برنده باش" است که مسابقهای مبتنی بر دانش و مطالعه واطلاعات عمومی است و پنجشنبهها و جمعهها پخش خواهد شد.
هر دو مسابقه دکورهای جذابی دارند و برای فضای شب مردم که خانوادهها به دنبال فضای مفرح و با نشاط میگردند احتمالاً جذاب خواهد بود. کنداکتور جدید شبکه ۳ با حفظ مزیتهای سنتی خود مثل فوتبال و سریال برنامههای اجتماعی و فکری و فرهنگی جدیدی را روی آنتن خواهد فرستاد که انشاالله درباره آنها بیشتر توضیح خواهم داد.
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1397 - 12:49
کد خبر: 24405
واکنش مدیر شبکه سه به پخش مسابقهای با حضور «محمدرضا گلزار»
علی فروغی (مدیر شبکه سوم سیما) به پخش دو مسابقه از این شبکه واکنش نشان داد.