کد خبر: 25542

ایستگاه اتوبوس های کولردار در اهواز ! + عکس

نام اهواز با گرما گره خورده است. پایتخت گرما در طول سال تنها ۳ یا ۴ ماه شاهد هوای مطبوع است؛ اگر آنرا هم گرد و غبار آلوده نکند.

به گزارش ثریا، در این میان تردد شهروندان با وسایل نقیله عمومی در ساعات اوج گرما طاقت فرساست.

شهرداری اهواز در اقدامی مناسب برخی ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر را به کولر مجهز کرده است تا مسافران در انتظار اتوبوس گرمازده نشوند، ولی هنوز بسیاری از ایستگاه ها و حتی اتوبوس ها فاقد سیستم خنک کننده است و یا با مشکل خرابی کولر ها مواجه است. شایسته است مسئولین شهری اهواز هوای شهروندان را داشته باشند و برای رفاه حال آنها اقدامی عاجل انجام دهند.