به گزارش ثریا، البته آن طور که خبرنگار روزنامه آفتاب یزد پرس و جو کرده ظاهرا تفاوتی میان آب معدنی های ایرانی و خارجی نیست و این تفاوت قیمت هم صرفا تب لاکچری بازها را سیراب می کند، نکته جالب تر درباره این آب معدنی ها این است که به نظر قاچاقی وارد کشور شده اند و کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در این باره می گوید: این کالاها به احتمال زیاد قاچاقی وارد شده اند و چون چنین ردیفی در گمرک وجود ندارد
تاریخ انتشار: شنبه 28 مهر 1397 - 10:57
کد خبر: 29265
آب معدنی ۷۰ هزارتومانی در سوپرمارکتها
آن طور که روزنامه آفتاب یزد گزارش کرده در برخی فروشگاه های تهران که البته تعدادشان هم کم نیست آب معدنی هایی با مارک های خارجی به فروش می رسد با قیمت 28 هزار تومان، قیمت نجومی آب معدنی ها البته با گرانی دلار و در مقاطعی به 70 هزار تومان هم رسیده است