به گزارش ثریا، علی دایی سرمربی سایپا که به دادسرا احضار شده است در این باره میگوید: «اگر به عنوان مطلع احضارم کردهاند چرا حسابها را بستهاندمن نمیدانم این آقایان چه کارهی این ماجرا هستند؟ ضمن اینکه باید بگوین هلال احمر پولها را میخواست بگیرد و ما ندادیم.»
ایسنا