کد خبر: 3255

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران تأکید کرد:

ضرورت توانمندسازی علمی معلمان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: محور اصلی تعلیم و تربیت، کلاس درس و مدرسه است و مابقی در آموزش و پرورش پشتیبان آن هستند.

به گزارش شبکه علمی ثریا، عباسعلی باقری سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: هر فعالیتی که به فرآیند تربیت در کلاس درس و مدرسه کمک کند، مفید است و غیر از آن، بی ثمر خواهد بود.

وی با تأکید بر توانمندسازی معلمان به دانش روز تصریح کرد: اساس کار تعلیم و تربیت در مدرسه شکل می‌گیرد و از این منظر باید معلم را توانمند کرد تا بتوانیم خدمت شایسته‌تری را به دانش‌آموزان ارائه دهیم.

باقری اضافه کرد: خدمت به معلمان، دانش‌آموزان و مردم خوب شهر تهران را افتخار می‌دانم.

 

منبع: فارس