کد خبر: 39771

چرا هنگام ترمز گرفتن خودرو به یک طرف کشیده می شود؟

اگر در سرعت بالای 20 کیلومتر و هنگام ترمز گرفتن خودرو شما یه یک طرف خاص کشیده می شود، دارای یکی از ایرادهای ذیل است.

به گزارش ثریا، اگر بالاتر از 20 کیلوتر بر ساعت، با گرفتن ترمز، خودرو به یک طرف کشیده می شود (به راست یا به چپ) , و تا رها کردن پدال ترمز ادامه پیدا می کند، معمولترین دلیل آن عدم توازن در اعمال نیروی ترمز به چرخهای راست و چپ است، که در اثر: 
 
- خراب شدن پمپ اصلی ترمز 
 
- درست کار نکردن سیلندر ترمز چرخها 
 
- نشط روغن از سیلندر ترمز چرخها 
 
- و یا چرب شدن یکی از دیسکها با روغن و گریس یا ... است.