کد خبر: 64135

بز نر گنابادی که شیر می‌دهد! +عکس

مهدی قالیبافان دامدار روستای «باغ آسیا» بز نری دارد که شیر می‌دهد؛ حدود دو سال است که از این بز نگهداری می‌کند و روزانه یک لیوان شیر از بز می‌دوشد.

به گزارش ثریا قدیم ضرب‌المثلی برای کار‌های غیرممکن داشتیم و آن این بود که " من میگم نره؛ تو میگی بدوش"، اما امروز در شهرستان گناباد خلاف این موضوع هم ثبات شده است.

مهدی قالیبافان؛ دامدار روستای «باغ آسیا» بز نری دارد که شیر می‌دهد؛ حدود دو سال است که از این بز نگهداری می‌کند و روزانه یک لیوان شیر از بز می‌دوشد.

ظریف‌منش دامپزشک گنابادی نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در گناباد در خصوص این موضوع اظهار داشت: این یک نوع اختلالات هورمونی است که این بز دچار آن شده است. بررسی‌های ما نشان می‌داد بز نری که بتواند شیر دهد قبل از این بز در گناباد تنها در عربستان وجود داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم