کد خبر: 67361

ادامه تصویربرداری سریال طلاق در تهران+عکس

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در تهران در حال انجام است.

به گزارش ثریا تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در تهران در حال انجام است.

پس از توقف تصویربرداری سریال «طلاق» به دلیل شیوع کرونا، گروه سازنده سریال از ۲۵ خردادماه تصویربرداری پروژه را در تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرد.

تاکنون ۴۰ درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است.

ابوالقاسم طالبی پس از ساخت دو مجموعه «بازگشت پرستوها» و «به کجا چنین شتابان» ساخت مجموعه‌ای را عهده‌دار است که به مسائل روز جامعه توجه دارد.

او قصه‌ای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش درآورده که به مسائل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.

در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانش‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استفاده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا