کد خبر: 95590

تنبیه واکسن نزدن با قطع سیم کارت در پاکستان

مقامات محلی در ایالت پنجاب پاکستان می‌گویند سیم کارت شهروندانی که از تزریق واکسن کرونا امتناع کنند، قطع می‌شود.

به گزارش ثریا - به نقل از زد دی نت، حساب دولت پنجاب در توئیتر اعلام کرده است: سیم کارت‌های افرادی که از تزریق واکسن خودداری کنند، قطع خواهد شد.

در ایالت پنجاب ۶۷۷ مرکز تزریق واکسن افتتاح شده و قرار است مراکز تزریق سرپایی واکسن نیز در ایالت یادشده راه اندازی شود تا این روند با سرعت بیشتری انجام شود.

تا به حال در سراسر پاکستان بیش از ۱۰.۵ میلیون دوز واکسن کرونا تزریق شده که با توجه به جمعیت این کشور چشمگیر نیست. اما دولت پاکستان می‌گوید امیدوار است بتواند تا ژوئن سال ۲۰۲۲ این رقم را به ۱۰۰ میلیون دوز افزایش دهد. دولت پاکستان ۱.۱ میلیارد دلار بودجه را به خرید دوزهای اضافی واکسن اختصاص داده است.

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در پاکستان تا تاریخ ۱۴ ژوئن ۹۴۲۲۰۰ هزار نفر اعلام شده که ۳۴۴ هزار نفر از این افراد در ایالت پنجاب زندگی می‌کنند.

خبرگزاری مهر