تاریخ انتشار: سه شنبه 08 تير 1400 - 08:53
کد خبر: 96923
کرونا برای رسیدن به این شهر دربست گرفت+عکس
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به روند رو به افزایش تعداد مبتلایان کرونا و قرار گرفتن شهر تهران در آستانه قرمز شدن، گفته که فعلا وضعیت شهرستان های فیروزکوه و دماوند قرمز و مابقی شهرستان ها نارنجی است. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.