به گزارش ثریا - در این مراسم علاوه بر این خیر نیک اندیش، محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران، حبیبی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، امیرکیایی دبیر دفتر نمایندگی منطقه ۸ و قریشی ناظر اداره کل نوسازی مدارس استان تهران حضور داشتند.
این خیر نیک اندیش در مراسم امضای تفاهمنامه اعلام کرد؛ این #مدرسه را به روح مادر مرحوم خود هدیه می کند و به همین دلیل مدرسه به نام مادرم" طاهره" نامگذاری خواهد شد.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این مدرسه ظرف مدت یک سال ساخته شده و در اختیار دانشآموزان دختر منطقه ۸ قرار خواهد گرفت.
گفتنی است این مدرسه در زمینی به مساحت 580 متر مربع و زیربنای 1200متر در 6 کلاس درس ساخته خواهد شد.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران