وی افزود: این تیم درحال بررسی هستند که چگونه می توان خدمات بالینی برای این دانشجویان واحد شاهرود را افزایش داد.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد تاکید کرد: براساس نتایج گزارش این تیم برای رفع مشکل دانشجویان این واحد تصمیم گیری صورت می گیرد.
ابطحی اظهار داشت: در سال ۹۲ تعداد ورودی دانشجویان پزشکی در واحد شاهرود این دانشگاه خارج از استانداردها بوده و ۴ برابر ظرفیت مجاز دانشجو جذب شده است.
وی عنوان کرد: حداکثر باید ۶۰ تا ۷۰ دانشجو در این واحد پذیرش می شد که حدود ۲۰۰ دانشجو جذب شده است.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اظهار داشت: این میزان پذیرش دانشجو خارج از عرصه آموزش های بالینی بشمار می رود.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.